Onze payroll service

We zetten uw payrollmedewerker bij ons op de loonlijst en verzorgen het contractbeheer en de complete salarisadministratie. Deze payroll dienstverlening bieden wij volledig digitaal aan via Mijn MF Payroll, zodat u hier eenvoudig en op ieder gewenst moment gebruik van kunt maken. 

Via een persoonlijke inlog kunt u eenvoudig medewerkers aanmelden, gegevens inzien, declaraties goedkeuren en facturen bekijken. Hieronder vindt u het payroll proces stapsgewijs uitgelegd.

Aanmelden (002)


1. Uw bedrijf aanmelden bij MF Payroll

Op het moment dat uw bedrijf is aangemeld bij MF Payroll krijgt u een e-mail om uw account op Mijn MF Payroll te activeren en een wachtwoord aan te maken.


Aanmelden mw (002)

2. Aanmelden payrollmedewerker

Eenmaal ingelogd kunt u eenvoudig nieuwe payrollmedewerkers aanmelden. Aansluitend krijgt de medewerker een uitnodiging om de gegevens compleet te maken.


Contract tekenen (002)

3. Tekenen arbeidsovereenkomst en opdrachtbevestiging

Als alle gegevens zijn ingevuld en geaccordeerd, stellen wij voor de payrollmedewerker de arbeidsovereenkomst op en voor u de opdrachtbevestiging. Beide documenten kunnen via Mijn MF Payroll worden getekend.

ureninvoer (002)

4. Verloning payrollmedewerker

Na het tekenen van de arbeidsovereenkomst en de opdrachtbevestiging gaat de payrollmedewerker bij u aan het werk. Na een gewerkte week wordt de urendeclaratie ingevoerd via Mijn MF Payroll. Na goedkeuring wordt de declaratie verwerkt en verloond.


Facturatie (002)

5. Facturering

De accordeerde declaraties worden omgezet in facturen en digitaal verstuurd in PDF formaat naar het door u opgegeven e-mailadres. 


Online (002)

6. Online beschikbaar

Na facturering zijn de facturen voor u online beschikbaar. Dat geldt ook voor opdrachtbevestiging en declaraties. De medewerker kan zijn contract en loonstroken inzien.